RIEBAUS KATINO BLOGAS

Vieta, kur administratorius slepiasi nuo klientų

 

 

Manau nesuklysiu sakydamas, kad didieji prekybos centrai lyg piktžaizdės kiekvienam miestui. Juos Lietuvoje pastato ne už miesto, kaip tai daro išsivysčiusios šalys, o miesto centre. Matyt su tikslu numarinti smulkųjį verslą. Ne išimtis ir Klaipėda, į kurios vieną iš „žudikų“ užsukau šį kartą. Draugai rekomendavo apsilankyti bare „Grill London“. Jie puikiai žinojo mano nuomonę apie maitinimo įstaigas didžiuosiuose prekybos centruose. Bet į šią vietą siūlė užsukti vedami minties, jog mano prasta nuomonė apie galimybę skaniai pavalgyti tokiose vietose, yra misija įmanoma.

Neslėpsiu, kavinės interjeras mane sužavėjo, dar labiau nustebino jog vietų laisvų nebuvo daug. Įdomu buvo vartyti meniu, kuris buvo toks nudriskęs, kad pamaniau, jog jį kartu su Lietuvos nepriklausomybės aktu iš Vokietijos parvežė Liudas Mažylis. Todėl jie tokie brangūs ir niekas nesiruošia  keist, nors jie baigia nuo dažno vartymo suplyšti.  Meniu tikrai atitinka baro pavadinimą. Pasirinkt grill yra iš ko. Mano akį patraukia BBQ šonkauliukai. Kadangi sėdint salėje puikiai matosi už stiklinės sienos įsikūrusi virtuvė, o joje kamado tipo kepsninės. Apsidžiaugiu, nes tie agregatai padeda sukurti šedevrus. Issirenku šonkauliukus. Garnyrą čia galima pasirinti pačiam, aš renkuosi keptas bulvytes, marinuotas daržoves ir, bulvytėms pamirkyti česnakinio padažiuko. O desertą nusprendžiu išsirinkti vėliau.

Padavėjų dėmesio gavau jau vos prisėdęs už staliuko. Jie dirbo puikiai. Tad nelabai nustebau, kad mano šonkauliukai pas mane atsirado jau vos po 10 minučių.

 

 

Nors tokius šonkaulius paruošti, tokioje pat kepsninėje  aš užtrunku 4 valandas, apsidžiaugiu, kad pas juos klientų užsakymams pasiruošta iš anksto... Gal tai ir pakiša koją norint nustebinti klientą. Dar nepradėjus valgyti į akis krenta tai, jog BBQ padažas, kurį užtepė nesusigėręs į šonkaulius. Tai duoda suprast, kad jis užteptas ne kepimo eigoje, o teptas ant prieš tai prakeptų šonkaulių, kuriuos gavus užsakymą bereikia pašildyti. Antra, pradėjus valgyti, mėsa nuo kaulų nenusimauna, o ją reikia nuplėšti. Tie kas žino kaip atrodo gerai paruošti BBQ šonkauliukai sutiks su manimi, jog kaulai nuo mėsos atsiskiria patys. Tai lyg įrodymas, kad patiekalas pagamintas tobulai. Pasikartosiu dėl padažo, kadangi jis yra tepamas kepimo proceso pabaigoje, jo tikslas yra susigerti į mėsą, o ne plaukioti jos paviršiumi.  Na ir svarbiausia, kas būdinga kiekvienam gerai paruoštam patiekalui, tai skonis. Gaila, kad aš užsisakiau tik kavos, nes valgant šiuos šonkaulius reikėjo mažiausiai litro vandens. Prieskonių bei druskos gausa neleido šiuo patiekalu mėgautis, o nebaigus jį valgyti dėl nežmoniškai didelio druskos kiekio, teko pamiršt apie desertą ir tiesiog paprašyti sąskaitos. Padavėjai mandagiai pasiteiravus, ar patiko patiekalas, išdėsčiau savo nepasitenkinimą, rodydamas į nebaigtą valgyti patiekalą. O tada prasidėjo linksmoji vieta, apie kurią prisimindamas dar dabar juokiuosi ir juokiasi tie, kuriems papasakoju. Manau bus linksma ir Jums...

Išklausiusi mano priekaištą padavėja dingsta tik kelioms minutėms. Atnešusi sąskaitą padavėja mane „nudžiugino“ , kad mano pretenzija sulaukė administratorės dėmesio ir mano sąskaitai pritaikė nuolaidą 10%. Matyt turėjau šokinėti iš džiaugsmo. Bet prisiminus, kaip elgiasi BBQ šonkauliukų gimtinėje baruose, išklausę kliento nepasitenkinimus, galėjau tik juoktis. Amerikoje po mano pretenzijos būtų to patiekalo net neskaičiavę į sąskaitą. Padavęs pinigus dar išklausiau padavėjos pasakojimą, kaip jos kartu su administratore ragavo šonkaulių virtuvėje ir, kad valdžia nusprendė ,jog jie tokie ir turi buti, o aš tiesiog nieko apie šį patiekalą neišmanau. Nebenorėjau klausytis žeminančius klientą pasiteisinimų ir tiesiog norėjau kilti sulaukęs grąžos, bet manęs niekas nenorėjo paleisti. Buvo primygtinai reikalaujama, kad aš pasirašyčiau ant sąskaitos, kuriai buvo pritaikyti vargani 10%. Nes taip pasirodo baro vadovai apsisaugo nuo to, kad padavėjai nepiktnaudžiautų nuolaidomis. Nesutikau pasirašyti, paprašiau, kad pakviestų administratorę, arba panaikintų nuolaidą, kurios aš net neprašiau. Bet administratorė, kuri jautėsi teisi, pasirodyti nesiteikė, tad matydamas, jog be parašo manęs nepaleis brūkštelėjau tik dvi raideles:  R.K.

Ar galiu vertinti maistą? Manau ne. Kaip ir minėjau padavėjai, vienas patiekalas dar ne visa virtuvė...  Ar galiu vertinti personalą, manau, kad taip. Padavėjai atliko savo darbą puikiai. Administratorė, manau, net nesuvokia kokios jos pareigos. Manau ,jos viena iš pareigų „gesinti“ tokius konfliktus, o ne stebėti kur padavėjai deda pinigus... Skaudu, kad tokia graži vieta gali taip nuliūdinti. O juk konflikto galėjo ir nebūti, o ir straipsnio turėjo nebūti. Mano nuotaika iki užsukant į barą buvo tokia gera, jog aš ir padavėjai savo nepasitenkinimą patiekalu išsakiau su šypesena veide:  „pasitaiko visiems, mes gi žmonės, kartais galime ir padauginti prieskonių“. Bet kai bandant apginti baro vardą, bandoma žeminti klientą, Riebus Katinas niekada netylės. Tad konstatuoju graudų faktą: ten aš kojos nekelsiu, o ir susitikęs draugus, rekomenduosiu tą patį.