Kai gauni tokius patiekalus į namus, ir vėliau bandai ieškoti teisybės supranti, kad kaltas šioje situacijoje esi tu – NES UŽSISAKEI MAISTO Į NAMUS.
Vos atidarius sparnelių dėžutę visą kambarį užliejo nosiai malonus degėsių tvaikas.
Keptą duoną su sūriu „Salsa Duo bistro” auksarankiai dar pagardino ir gruzdintomis bulvytėmis.
Gal keptą duoną kepė kartu su bulvytėmis tik vėliau atskiriant, kelias bulvytes paliko prie duonos.
Linksmiausia visoje šioje situacijoje tai, kad nei „Wolt„, nei užsakymą išpildžiusi „Salsa Duo Bistro” tame nieko blogo nemato.
Vadinasi tokių šedevrų gamyba ir pristatymas jų kasdienybė.
Sakykite į kokią instanciją reikia kreiptis, kad atgauti nekokybiškam užsakymui išleistus pinigus?
Štai tokio laiško sulaukė Riebus katinas svetainė.
Nuo Riebaus katino pridursiu trumpai: prastėjant maisto kokybei keičiasi ir požiūris į klientą – įsijungia visiškas ignoras, kurį lydi kvaili pasiteisinimai ir pažadas ateityje pasitaisyti. O tu sėdėk nevalgęs ir lauk to kito karto.
Šedevrus pagamino – „Salsa Duo Bistro” Taikos pr. 81 Klaipėda
Šedevrą pristatė – Wolt
P.s. paviešinus šį skundą su klientu susisiekė „Salsa Duo Bistro” atstovas ir pažadėjo grąžinti pusę užsakymo sumos. Tad viešumas didelis ginklas, kuris gali sudrausminti apsileidusias maitinimo įstaigas.