Tai, kad klientai dažnai nebe sulaukia tinkamos pagalbos iš maistą pristatančių įmonių, manau esate girdėję ne kartą.
Bet mes pastebime, kad tokių pranešimų kiekis tik didėja.
Jūsų dėmesiui vieno mūsų skaitytojo užsakymo nuotraukos.
Taip pat siūlome paskaityti susirašinėjimą su „Bolt”.
Toks jausmas, kad klientas bendrauja su robotu, arba su žmogumi, kuriam yra duotas nurodymas tampyti nervus ir išbandyti kliento nervų ribas.
Nuo Riebaus katino pridursiu, kad vaizdelis to ką gauname ir to kas pavaizduota nuotraukoje gali skirtis, bet reklaminėje patiekalo nuotraukoje ženkliai mažiau skysčio ir daugiau visų kitų priedų – minimų aprašyme.
Tad klausimas: ar Bolt darbuotojas apsimetė ar išties neįžvelgė neatitikimo nuo to ką gavo klientas ir ką maistą gaminusi įstaiga deklaravo.
P.s. ta vieta, kur klientas rašo, jog negali atsekti maitinimo įstaigos, mums nebe naujiena, nes daugelis didelių tinklų yra pakeitę pavadinimus specialiai – maisto į namus programėlėse.
Čia jums peno pamąstymui – kam jie taip daro???
„Riebus katinas“ neatsako už autorių mintis ir išsakomas idėjas, tačiau kviečia būti pilietiškiems ir reikšti savo nuomonę viešai.