Rubrika „Skaitytojų laiškai”:
„Lidl laimėjau kelionę ne į Maldyvus, o į Iki
Esu žiauriai piktas – dar niekad nebuvau taip nepageidaujamas pasijutęs parduotuvėj. Lidl tiesiog nereikia, kad pas juos pirktum, nes gi visi prieš šventes eina tik jo pigiausio prekių krepšelio, tų kruopų ir bulkos.
Šį šeštadienį Deluxe prekėms taikyta 40 proc. nuolaida. Ok – kaip tik atvažiuoja tėvai, padarysiu degustaciją su visokiais paštetais, sūriais ir pan. Anądien būtent diskutavom, kad reikia visokių gurmaniškų dalykų prisipirkt Kalėdoms, tik iš kur pirkt – Maximos, Iki ar Lidlo. Va prašau, Lidle akcija – išbandom.
Šeštadienį ryte nuvažiuoju į vieną Lidlą (Tuskulėnų g. Vilniuj), ten randu ašaras. Ne tai, kad tuščios lentynos, bet tiesiog nėra iš ko rinktis – vos kelios rūšys Deluxe išdėtos. Nesiparinu, jau žinau, kad juk toks Lidlo verslo modelis – tiesiog neduot reklamuojamų produktų su viltim, kad jų atėjęs ieškot vis tiek kažką nusipirksi. Taip ir padarau, įsimetu į krepšelį sausainius ir pasiryžtu nuvažiuoti į kitą, didesnę parduotuvę.
Naujoji Vilnia niekad neapvilia – visko pilna, prisidedu kaupiną krepšį. Savitarnoj skenuoju kortelę – suma lieka ta pati. Klausiu darbuotojo, kame kampas – tai pasirodo, aš jau išnaudojau SAVO GALIMYBĘ gauti 40 proc. nuolaidą, kai pirkau tuos nelemtus Deluxe sausainius. Sutaupiau eurą, vau. Čia krepšelyje prekių už virš 60 Eur, ir Lidlui nereikia, kad aš jas pirkčiau. Darbuotojas gūžteli pečiais, aš tiesiog viską anuliuoju ir neperku net kitų prekių, nes šitam tinkle nebenoriu išleisti nė euro.
Panašius produktus radau Iki, dar paskui ir Maximoj. Parduotuvės mielai priėmė mano pinigus – dar kaip tik bonusų gauni, jei apsiperki dažniau. Jau buvo man nebesvarbu, kiek ir kokios nuolaidos, tiesiog kitur neapipisin*ja klientų.
Moralas: būčiau išbandęs su šeima Deluxe, būtų Lidlui pajamos ne tik iš šitos degustacijos, bet ir visos giminės Kalėdų. Bet kaip sako Katleris – jei jums nereikia, tai ir man nereikia.
Gal paviešinsit – prekybos tinklą žmonės dabar renkasi ne tik skaičiuodami centus, bet ir pagal tai, kaip jie traktuoja savo pirkėjus. Bandydami sukurti iliuziją, neva Lidlo prekės yra deficitas ir jas gauti už gerą kainą reikia eit kryžių kelius, tiesiog patiesi raudoną kilimą kitų parduotuvių link. Va Iki omarų užtepėlė yra nesveiko skanumo, o Maximoj radau puikaus ožkos sūrio.”