Apie apgailėtiną parduotuvės „IKI” darbuotojų požiūrį į klientus papasakojo viena skaitytoja, atsiuntusi net kelias nuotraukas.
„Šiandien Palangos IKI prekybos centre (Taikos g.) įvyko labai nemalonus, pavojingas sveikatai ir gyvybei įvykis. Prekybos centre grąžinant į vietą vežimėlį su dideliu trenksmu šalia manęs nukrito įėjimo durų stiklinė plokštė. Laimei, pastačiusi vežimėlį žengiau porą žingsnių link išėjimo. Sekundę uždelsus būčiau stipriai sužalota. Prekybos centro darbuotojai visiškai nereagavo į pavojingą įvykį. Apsaugos darbuotoja atsainiai pasakė, juk nieko baisaus neįvyko, ji net nesugebėjo atsiprašyti. Aš buvau labai išsigandusi – šoke. Šalia buvęs sūnus nufotografavo įvykio vietą, o apsaugos darbuotoja neleido to daryti. Manau, jog tai siekta nuslėpti. Saugokite save ir artimuosius, pirkėjams ten nesaugu, tokie pavojingi įvykiai, sprendžiant iš IKI administracijos reakcijos, gali kartotis.”
Nuo Riebaus katino pridursiu, kad vykdydami apsaugos darbuotojų apmokymus įmonės turėtų juos mokinti ne tik su girtuokliais ir vagimis aiškintis, bet privalo suteikti darbuotojams žinių kaip reaguoti į panašias situacijas.
Kas paneigs prielaidą, kad po panašaus stiklo kritimo klientas patyrė didelį šoką, ko pasekoje išėjęs iš parduotuvės jis susmuks nuo širdies smūgio? Galime prigalvoti įvairių šio įvaikio baigties versijų, bet tokio apgailėtino požiūrio į klientus demonstruoti parduotuvės darbuotojai negali.
Trūksta to žmogiškumo, pagarbos. Ar sunku užjausti žmogų patekusį į panašią situaciją? Negi apsaugos darbuotojui buvo sunku pakalbėti, nuraminti išgąsti gavusią moterį? Kartais reikia tiek nedaug, kelių gražių žodelių, kad žmogus pasijustų kitaip. Arba galima kaip įpratę daugelis „apsauginių”, mes čia ne prie ko, nepatinka eikit kitur…
GĖDA