Turėjau mintį kreiptis į vartotojų teises, bet pagalvojau, ar tai jų kompetencijai. Nežinau. Gal turite idėjų, kaip elgtis tokioje situacijoje?
Veiksmo vieta – Palanga. Piko metu, t.y. vakare, ieškome kur pavalgyti. Ir pataikyk tu man šitaip prisėsti matyt viename iš bjauriausių a la restoranų šiame kurorte – prie tilto, restoranas „Kastytis”, kurio pavadinimą sužinome tik gavus meniu. Patiekalų kainos nemažos, aplinka normali, bet… Bandant užsisakyti picos, padavėjas pareiškia, jog teks laukti 40min, nes picų kepėjas išėjęs.
Tiesa, „restoranas” tuštut tuštutėlis, mes vieninteliai klientai. Dilgteli nerami nuojauta. Kai gaunu „Graikiškas salotas”, gan greitai nusiviliu ir paprašau padavėjo
Deimanto, kad paklaustų virtuvės šefo, kodėl graikiškose salotose nėra alyvuogių. Mano tonas normalus, be jokios arogancijos. Po keletos minučių atneša atsakymą: „Žmonės nevalgo alyvuogių, todėl ir nebededame alyvuogių.” Didesnės nesąmonės nesu girdėjusi.
Graikiškos salotos su fetos sūriu – 10,00€
Taigi, bandau šlamšti prėskas, beskones salotas, kurios dar permirkusios kažkokiame neaiškiame rafinuotame aliejuje, kuris apvėlė visą burną. Normalus alyvuogių aliejus nepalieka riebalo pojūčio burnoje.
Priėjęs padavėjas paklausia „ar nieko netrūksta”, tada ir paprašau druskos, bet ji situacijos nepataiso. Šiaip, prie salotų dar priklauso ir bandelė, o čia – jos negavau, bet tiek to jau, ir graikiškose salotose niekada nededama graikiškų riešutų!
Nebegalėjau valgyti tokio beskonio patiekalo, tad palikau pusę. Paprašius sąskaitos padavėjas Deimantas atneša mums sąskaitą ir du mažyčius ledinukus „bibi”. Vienu žodžiu, jei klientas jiems nepatiko, tai pasiūlo pačiulpti bibi.
Nusijuokėm, bet tai paliko karčių nuosėdų. Juk nereikalavau nei pakeisti patiekalą, nei atsisakiau sumokėti, o gavau per veidą lyg su skuduru. Pirmąkart gyvenime susidūriau su tokiu bjauriu požiūriu į klientą.
Kastytis lietuviški patiekalai
J. Basanavičiaus g. 54, Palanga
Ačiū skaitytojui už nuotraukas ir komentarą.