Rubrika „Skaitytojų laiškai”. Pastebėjimas
„sveiki, noriu pasidalinti pastebėjimu, pavyzdys iki parduotuvėje yra taikoma 50% nuolaida prekei, kurios galiojimas baigiasi tą dieną ir užklijuotas lipdukas, bet savitarnoje būtinai turi prieiti kasininkė, nes priešingu atveju nuskaitant barkoda rodoma pilna kaina, o kai kuriose parduotuvėse retai arba išvis tam momentui nebūna kasininkės, galbūt nepastebėsi ir nusipirksi pilna kaina, man atrodo tokia apgaulė, galbūt verta pasidalinti su sekėjais…”
Kitas skaitytojas po šia publikacija parašė štai tokį komentarą:
Geras, nežinojau, kad reik kasininkę kviest. Ten nuolaidos iš viso keistai kažkaip rodomos, kai kurių prekių tik paspaudus pirkimo mygtuką bendra suma sumažėja, o ne nuskenavus preke.
Tarp kitko pažiūrejau į IKI čeįi, kaip tik nuolaidos nepritaikė traškučiams, nors prie prekes buvo…
nu ką, teks kaskart po pirkimo stovt ir analizuot čekį vietoj. Py..ukai