Prieš kelias dienas rašėme apie tai, kad Maximoje vienas iš skaitytojų pastebėjo tai pačiai prekei taikomas skirtingas kainas.
Tada daugelis komentaruose bandė teisinti Maximos parduotuvę rašydami jog tai žmogiška klaida.
Suprask vieną kainą uždėjo, o kitą pamiršo nuimti.
Tada tuo ir mes buvome linkę tikėti.
Bet ta teorija subliuško vos tik sulaukus kito skaitytojo nuotraukų. Ir jos darytos kitoje parduotuvėje.
Abejonės dar labiau sustiprėjo kai sulaukėme jau nebe sausainių o čipsų kainų.
Visi manau puikiai žinote, kad pirkdami didesnį kiekį jūs gaunate nuolaidą. Na taip veikia rinkos dėsniai.
Bet kažkodėl Maximoje jie veikia atvirkščiai.
Iš čia ir kyla klausimas – ar Maxima specialiai klaidina klientus tokia kainodara, kad klientas pirkdamas daugiau sumokėtų brangiau, ar tai masinės klaidos jos parduotuvėse.
Taip pat norisi kreiptis į Vartotojų teisių instituciją, kada panašios klaidos bus baudžiamos baudomis, o neapsiribojant įspėjimais?
Kada pagaliau prekybininkai taps labiau atsakingi?
„Riebus katinas“ neatsako už autorių mintis ir išsakomas idėjas, tačiau kviečia būti pilietiškiems ir reikšti savo nuomonę viešai.