Riebuskatinas.lt
  • Pradžia
  • Apžvalgos
  • Įdomybės
    • Verta žinoti
    • Laisvalaikis
    • Gyvenimiškos istorijos
    • Rašo skaitytojai
    • Maitinimas Lietuvos ligoninėse, mokyklose, darželiuose
    • Ką slepia produkto pakuotė ?
    • Kam mest, o gal nepastebės ir išpirks ?
  • Receptai
    • Visi receptai
    • Užkandžiai
    • Salotos
    • Sriubos
    • Karšti
    • Desertai
    • Pica
    • Vaistažolės
  • Prasčiausias LT patiekalas
    • Prasčiausias patiekalas 2024
    • Prasčiausias patiekalas 2023
    • Prasčiausias patiekalas 2022
    • Prasčiausias patiekalas 2021
    • Prasčiausias patiekalas 2018
    • Prasčiausias patiekalas 2017
  • Pavaišink senjorus cepelinais
Rezultatų nėra
Rodyti visus rezultatus
  • Pradžia
  • Apžvalgos
  • Įdomybės
    • Verta žinoti
    • Laisvalaikis
    • Gyvenimiškos istorijos
    • Rašo skaitytojai
    • Maitinimas Lietuvos ligoninėse, mokyklose, darželiuose
    • Ką slepia produkto pakuotė ?
    • Kam mest, o gal nepastebės ir išpirks ?
  • Receptai
    • Visi receptai
    • Užkandžiai
    • Salotos
    • Sriubos
    • Karšti
    • Desertai
    • Pica
    • Vaistažolės
  • Prasčiausias LT patiekalas
    • Prasčiausias patiekalas 2024
    • Prasčiausias patiekalas 2023
    • Prasčiausias patiekalas 2022
    • Prasčiausias patiekalas 2021
    • Prasčiausias patiekalas 2018
    • Prasčiausias patiekalas 2017
  • Pavaišink senjorus cepelinais
Rezultatų nėra
Rodyti visus rezultatus
Riebuskatinas.lt
Rezultatų nėra
Rodyti visus rezultatus

Prisėdome papietauti – išėjome alkani: „Blogesnio restorano šiemet dar neužtikau“

2022-07-11
Apžvalgos
0 0
Prisėdome papietauti – išėjome alkani: „Blogesnio restorano šiemet dar neužtikau“
Pasidalink FacebookPasidalink TelegramSiųsk drauguiPasidalink Linkedin

Tai bus trumpas pasakojimas apie restoraną, kuriame lankiausi prieš metus, bet taip apie jį ir neparašiau. Nes ilgą laiką prasėdėję prie staliuko ir nesulaukę padavėjų dėmesio tiesiog išėjome.

Tad vėl vasara – ir mintis, kad per metus galėjo kas pasikeisti, tad vėl sėdime šio restorano terasoje Rotušės aikštėje Kaune.


Be mūsų buvo užimti dar du staleliai, ir jei į bendrą klientų skaičių įtrauktume mus su Katiniene, restoranas terasoje tuo metu turėjo penkis suaugusiuosius ir vieną vaiką.

Tai, kad terasą nuo pjedestalo akylai stebėjo administratorė, sustiprino jausmą, kad šį kartą mums pasiseks. Mano žiniomis, administratorius reikalingas tam, kad kontroliuotų padavėjų darbą ir gesintų iškilusius nesusipratimus su klientais, o ne atiminėtų iš balandžių duoną aikštėje, kol padavėjai dirba.

Apie balandžius ir duoną pajuokavau – bent jau mums sėdint restorane, administratorė tuo nebuvo užsiėmusi.

Tad sėdime ir laukiame, kol mus pastebės. Nesu mažas žmogelis, be to, mėgstu ryškius rūbus, tai manęs nepastebėti būtų sunku. O kur dar išsipusčiusi Katinienė. Tad sėdime ir laukiame.

Po kokių 10–15 minučių mus pastebėjo. Gavome išsvajotąjį meniu. Išsirinkome gėrimus, maistą. Palaukėme dar kokias 10 minučių, tada pagaliau užsisakėme.

Toliau laikas tarsi sustojo. Ar ir padavėja pradėjo akimis gainioti balandžius po aikštę įkandin administratorės, kuri nepastebi, kad klientai jau ilgai nesulaukia dėmesio? Kitokio paaiškinimo neturiu. Nors terasoje klientų nedaugėjo, gėrimai atkeliavo po 15 minučių, dar po 15 minučių išstenėjo šaltibarščius.


Jei restorano pavadinimas būtų ne „Michelle“, o „Michelin“, tai manyčiau, kad šaltibarščius jie čia kiekvienam klientui gamina vos jis užsisako. Bet ir tai aš, laikydamas vieną ranką už nugaros, o kita peiliu mosuodamas virš pjaustymo lentos, per kelias minutes supjaustyčiau agurką, burokėlį ir žalumynus, o dar per porą neskubėdamas privarvinčiau kefyro. Tad laukdamas šaltibarščių pradėjau žvalgytis, ar ir virėjai aikštėje nesigainioja balandžių.

Karštų laukėme dar 20 minučių. Kadangi buvo darbo dienos metas, ir neturėjome prabangos leisti laiko sėdint ir stebint, kaip „grybauja“ restorano darbuotojai, padavėjai pasakėme, kad karštų nebelauksime. Paprašėme sąskaitos.

Jai pavyko mus įtikinti, kad karšti tuoj tuoj bus. Bet praėjus dar kokioms 15 minučių jau griežtai atsisakėme karštų ir paprašėme sąskaitos.


Nueidama sąskaitos padavėja nuo mūsų stalo paėmė tuščią šaltibarščių lėkštę, bet kažkodėl paliko lėkštę su keliomis bulvėmis, kurios buvo patiektos su šaltibarščiais.

Arba ji tos lėkštės nepamatė, nes stebėjo balandžių būrį viduryje aikštės, draskantį duonos kriauklę, arba tiesiog numatė, kad sąskaitą atnešti ji mums tiesiog pamirš, ir kad mums nebūtų liūdna laukiant sėdėti, paliko tas kelias bulves. Maža ką – per laiką praalks ir, žiūrėk, suvalgys, greičiausiai pagalvojo ji.

Dar dešimt minučių – ir aš prie baro. Sąskaita – 17€, padaviau 20€. Žinoma, jei ne tos nesąmonės su aptarnavimu, būčiau padėkojęs, palikęs 3€ už aptarnavimą ir linksmas išžingsniavęs savais keliais. Bet dabar jau principo reikalas. Stoviu, laukiu grąžos.

Pamačiusi, kad neišeisiu, pradėjo vaidinti, kad smulkių neturi, bet iš mano žvilgsnio suprato, kad šitas dar valandą stovės, tad kažkur pasišalinusi kelioms minutėms, grįžo su grąža.

Reziumuoju. Jei restorane nėra lankytojų, o aplinkiniuose jų knibždėte knibžda – tai pirmas ženklas, kad į tokį geriau net neiti. Nes ten nemoka dirbti niekas – pradedant administratore ir baigiant virėjais.

Klausimas: kam tuomet restoranui reikalinga administratorė? Gal jai kortelę su užrašu „administratorė“ užkabino šiaip? Gal ji ten stovi ir tiesiog skaičiuoja klientus, ateinančius pas konkurentus?

Nėra nieko baisiau už padavėją, kuris, vos nuėjęs nuo stalelio, juos pamiršta. Niekada nekaltinu padavėjų, kai matau, jog jie turi daug darbo. Suprantu, kad veikia žmogiškasis faktorius ir gali įsivelti visokių klaidų. Bet nesuprantu, kaip aptarnaujant tik vieną stalelį, pamiršti klientams nunešti sąskaitą ar nepastebėti to, kad jie jau kurį laiką sėdi užvertę meniu ir laukia, kol tu susivoksi ir ateisi priimti užsakymo.


Vertinu šį restoraną graudžiu 1/5. Ir tai žemiausias vertinimas šiemet. Šis restoranas privertė mane pamąstyti ir skirti vieną apžvalgą aptarnavimo kultūrai. Tad laukite tęsinio, pasistengsiu sudėlioti būtiniausius niuansus, kuriuos turi žinoti ne tik dirbantys restoranuose, bet ir užeigose. Gal tai taps savotišku pradžiamoksliu norintiems išmanyti padavėjo amatą.

„Michelle”

Rotušės a. 2, Kaunas 44280

Gal patiks?

Tokių restoranų Lietuvoje vienetai, ir prie jų įėjimo turėtų nusidriekti kilometrinės eilės norinčių ten patekti
Apžvalgos

Tokių restoranų Lietuvoje vienetai, ir prie jų įėjimo turėtų nusidriekti kilometrinės eilės norinčių ten patekti

2025-07-15
Kelios rekomendacijos kuo pakeisti jau visiems atsibodusius cepelinus ir šaltibarščius
Apžvalgos

Kelios rekomendacijos kuo pakeisti jau visiems atsibodusius cepelinus ir šaltibarščius

2025-07-11
Tai kiek gi reikia su savimi pasiimti pinigų einant į Basanavičiaus gatvę, kad nejaustum diskomforto vartydamas meniu
Apžvalgos

Tai kiek gi reikia su savimi pasiimti pinigų einant į Basanavičiaus gatvę, kad nejaustum diskomforto vartydamas meniu

2025-07-04
  • Apie Riebų katiną
  • Svetainės taisyklės
  • Privatumo politika
  • Susisiekime

© 2023 Riebus katinas | Visos teisės saugomos

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Rodyti visus rezultatus
  • Pradžia
  • Apžvalgos
  • Įdomybės
    • Verta žinoti
    • Laisvalaikis
    • Gyvenimiškos istorijos
    • Rašo skaitytojai
    • Maitinimas Lietuvos ligoninėse, mokyklose, darželiuose
    • Ką slepia produkto pakuotė ?
    • Kam mest, o gal nepastebės ir išpirks ?
  • Receptai
    • Visi receptai
    • Užkandžiai
    • Salotos
    • Sriubos
    • Karšti
    • Desertai
    • Pica
    • Vaistažolės
  • Prasčiausias LT patiekalas
    • Prasčiausias patiekalas 2024
    • Prasčiausias patiekalas 2023
    • Prasčiausias patiekalas 2022
    • Prasčiausias patiekalas 2021
    • Prasčiausias patiekalas 2018
    • Prasčiausias patiekalas 2017
  • Pavaišink senjorus cepelinais

© 2023 Riebus katinas | Visos teisės saugomos