„Sveiki, jūs man pasakykit ar čia viskas gerai??? Tokią krevetę gavau viename iš prabangiausių Klaipėdos restoranų „Baltasis žirgas”.
Ant žarijų kepta tigrinė krevetė – 18€
Štai tokios nuotraukos su klausimu ar tai normalu sulaukėme iš vieno mūsų skaitytojo.
Pasiteiravęs dar kelių detalių, o tiksliau – kainos, kaip buvo patiekta krevetė, galiu drąsiai teigti, kad tai apgailėtina ir jokiu būdu negali būti tiekiama ne tik restorane.
Apie šį restoraną rašiau prieš gerus metus. Tada jiems turėjau irgi kelias pastabas, bet jos buvo ne tokios didelės.
Tarp nuotraukų radau restorano meniu. Per metus šio užkandžio kaina su tigrine krevete nepakilo, liko tokia pati. Greičiausiai dėl to, kad toks patiekalas neturi didelio pasisekimo tarp restorano svečių.
Taip patiekti tigrinę krevetę būtų galima nebent namie. Ir tik tokiu atveju jei žmogus nesenai įsigijo „kamado” kepsninę ir bando patiekti šeimai kažką įdomesnio, bet apie maisto gamybą turi tik 3 valandų žinių bagažą, kurį susikrovė youtube kanale stebėdamas kaip gaminamas maistas.
Tad kokios klaidos:
– nepatiekta lėkštelė krevetės kevalams, nes bendroje lėkštėje su krevete yra patiektos salotos. Nebent patiekęs šį užkandį galvojo, kad krevetės kevalai valgomi,
– specialūs įrankiai, žmogus restorane negali krevetės lukštenti plikomis rankomis,
– krevetė turi būti tiesi, pralukštenta, ant jos užpilta daug sviesto, kad žmogus galėtų imti semti,
Plius batonas paskrudintas – toks tobulas, nei sviestuko, nieko…
Man gėda už tą, kuris gamino šį patiekalą ir už tą, kuris turėjo gėdos jį patiekti restorano svečiui.
Klausimas: kur pagarba klientui? Ar jis privalo susimokėti už prabangų interjerą ir užmerkti akis prieš tragišką maistą?
interjero nuotraukos iš Riebaus katino archyvo
„Riebus katinas“ neatsako už autorių mintis ir išsakomas idėjas, tačiau kviečia būti pilietiškiems ir reikšti savo nuomonę viešai.