Tokią nuomonę susidariau gavęs skaitytojos laišką, kurį atlydėjo ne tik sugedusio produkto nuotraukos, bet ir susirašinėjimo su gamintoju kopijos.
Tam, kad suprastumėte tolimesnį mano tekstą privalote perskaityti šiose nuotraukose užfiksuotą klientės susirašinėjimą su gamintojo atstovu.
O dabar keliais sakiniais apibendrinsiu p. Jurgitos Petrulionės, kuri prisistatė klientei esanti „Marmaluzi.lt” marketingo vadovė bendravimo manierą.
Tai, kad su išsiaudrinusia kliente, p. Jurgita pradėjo bendrauti paruoštukais parodo, kad ji nesuvokia arba nenori suvokti kaip turėtų atsakinėti į panašius skundus. O gal perdėtas ego neleidžia įsigilinti į tai ką jaučia mama,kuri ką tik savo mažyliui padavė pelėsiais apaugusį skanėstą.
Vietoje to, kad nuramintų klientę ji pradėjo postringauti apie tai kokie „Marmaluzi.lt” ekologiški ir gaminami be jokių cheminių priedų, o kaltę suvertė logistikai, sandėliavimui ir t.t.
Liūdna, kad tokie „specialistai” yra paskiriami komunikavimui su klientais.
Ta vieta, kurioje p. Jurgita pasiūlo gražinti klientei pinigus turėjo būti susirašinėjimo pradžioje, jei tokia opcija yra numatyta įmonės, nes dar labiau išaudrinus klientą savo pagyromis apie nepriekaištingą gamybą ir tik vėliau pasiūlius grąžinti pinigus už produkciją, daugeliui toks gestas pasirodytų kaip pažeminimas.
Suprask, jei tu nori, tai mes galime tą kaltę prisiimti,nors kaip matai iš pirmų paruoštukų mūsų kaltės čia jokios.
Bet jei su kliente bendrautų profesionalas tai visų pirma jis klientės atsiprašytų ir pasiteirautų kaip galėtų tą nemalonumą užglaistyti. O jau vėliau pradėtų aiškintis su kitais pardavimo dalyviais, kur galėjo nutikti tai ko pasekoje produktas klientą pasiekė nekokybiškas.