Tai nebus apžvalga. Tai bus trumpa viešumo akcija to, kaip kai kurios maitinimo įstaigos leidžia sau nesiskaityti su klientais.
Tai turėjo būti tiesiog eiliniai Katinų pietūs vienoje iš daugelio Lietuvos kavinių, be jokių apžvalgų ir viešų tekstų.
Šį kartą „greitiems” pietums pasirinkome Kaune esančią „PJazz”.
Tad tiesiai prie reikalo. Atnešti BBQ šonkauliai jau po pirmo kąsnio davė peno apmąstymams, gal jiems naudoti šonkauliai buvo numėsinėti nuo padvėsusios kiaulės, arba žalia mėsa savaitę buvo laikoma neįjungtame šaldytuve.
Dar pora kąsnių ir pakvietus padavėją išsakoma pretenzija, bei rekomendacija nunešti šonkaulius virėjams, kad tie juos paragautų, ir pamatytų ką per patiekalus atiduoda į salę.
Tai kad padavėja nepratarus nė žodžio su lėkšte pasišalino suteikė mums vilties, kad greit problema bus išspręsta. Ir kaip priimta civilizuotame pasaulyje bus atsiprašyta už klaidą, gal bus pasiūlyta išsirinkti kitą patiekalą, ir žinoma tie šonkauliai bus išminusuoti iš sąskaitos.
Bet taip vyksta bet kur kitur, gal net per kelis šimtus metrų kokiame artimiausiame restorane, bet tik ne „PJazz”. Čia greičiausiai vyrauja 90-ųjų tradicijos, ir iš jų išplaukiantis požiūris į klientus.
Grįžusi padavėja buvo lyg perprogramuota, ir apie nuneštus šonkaulius net neužsiminė. Tiesiog pasiteiravo ar dar ko norėsime ir sulaukus atsakymo, kad tuo ir baigiam nutepseno prie baro atnešti mums sąskaitos.
Ką galiu galvoti aš? Kas nutiko jai einant su lėkšte link virtuvės? Gal ji parkrito susitrenkė galvą ir viską pamiršo? O gal virėjas paragavęs šonkaulių apsinuodijo ir vietoje numirė, nespėjęs net atsiprašyti? O matydamą tai vargšė padavėja ištikta šoko viską pamiršo.
Atneštoje sąskaitoje puikavosi pageidaujami restorano eurai už pašvinkusius šonkaulius. Ir ta suma buvo be jokios nuolaidos, o lygiai tiek kiek už šį patiekalą yra įrašę kainą meniu – 10,99€.
Jei aš būčiau eilinis klientas, tai jie sulauktų tik kokios žinutės į asmeninį restorano puslapį facebooke, kuriame spėju reakcija būtų analogiška: ignoras, arba nuvalkiota frazė, išsiaiškinsim ir iškart informuosime. O vėliau tyla…
Vertindamas tokį kiaulišką poelgį ir rašydamas 1/5 pridedu paveiksliuką su atlenktu viduriniu pirštu, kuris simbolizuoja dabartinį mano požiūrį į šį restoraną po graudaus apsilankymo. Jei ši mano išsakyta viešai nuoskauda apsaugos bent 10 klientų nuo šios maitinimo įstaigos aš būsiu laimingas.
P.S. „Mezym” ir coca cola geriausia paguoda organizmui po panašių išbandymų.