„Draugai- saugokitės, vakar valgiau sušius Manami restorane ir apsinuodijau, ligoninė patvirtino, kad tai apsinuodijimas maistu.”
Ačiū skaitytojai už informaciją ir tikimės, kad tokie atvejai daugiau nepasikartos niekur, o šis galimai apsinuodijimas restorane Manami buvo vienetinis.
Kad kas neapkaltintų šmeižtu moteris mums net atsiuntė mokėjimo ir ligoninės išrašus.
p.s. patikrinimas VMVT restorane nieko nerado. Ta proga pasinaudodama restorano atstovė, „mandru” tonu išrėžė klientei, kad ant tuščio skrandžio valgyti sušių negalima.
Įdomu iš kur darbuotoja žinojo, kokiu skrandžio turiniu į restoraną atėjo lankytoja. Manau šiuo atveju restorano atstovui reikėjo parodyti daugiau pagarbos klientei, o arogancija pasilikti namiškiams…
Tiesa už patirtus nemalonumus restoranas pažadėjo kuponą. Nežinau kaip nukentėjusi bet aš asmeniškai bijočiau ten bandyti laimę antrą kartą.
Gėda maitinimo įstaigai, kuri nesugeba grąžinti 10€, o siūlo klientei savo kuponą, kuri gavusi gaus eiti vėl bandyti laimę – neapsinuodyti.
Manau tokiu atveju, kai maitinimo įstaiga bando išsisukinėti ir kaltę sumest klientės alkiui, o vėliau negražina pinigų, o kaip išmaldą numeta kuponą turi susidomėti vartotojų teisės.
Laukite tęsinio.
Vilniaus g.10, Vilnius (Centro pasažas)