Sveiki. Galvoju gal verta pasidalinti su visais.
Prieš kelias savaites uošvienė atvežė nupirkusi aviečių uogienės, nes buvau apsirgusi prieš tai, o savo jau išgėrusi, bet kadangi pasveikau tai net neatidarius padėjau į šaldytuvą.
Šį rytą atsikeliu su sloga, skaudančia gerkle ir kosuliu. Išgeriu vaistų, einu uogienės arbatai.
Atsidarau slovikėlį ir opa, staigmena. Kėdainių konservai rūpinasi savo klientais ir pardavinėja su baltymais.
Parašius Kėdainių konservų fabrikui jie atrašė tik kitą dieną.
Jie apgailestauja dėl šio nutikimo, paprašė atsiųsti telf. nr. kuriuo būtų galima susisiekti su laiško autore.
Telefono nr. išsiųstas, skundą išsiuntusi klientė dabar laukia kol su ja susisieks kokybės skyrius.
Nuo Riebaus katino pridursiu, kad laukiame ir mes. Smalsu, ką pasakys kokybės skyrius ir kur bandys ieškoti kaltų.
„Riebus katinas“ neatsako už autorių mintis ir išsakomas idėjas, tačiau kviečia būti pilietiškiems ir reikšti savo nuomonę viešai.