Rubrika – „Rašo skaitytojai”:
„Sveiki, čia dar jums perlų į maksimos rubriką, kai maksima sau leidžia iškart ne po kelis centus pistelt kainą„
O dabar…
Bet teigia, kad oranžinė etiketė ne tik „well done” pažymi, kokybę, bet ir įprastą kainą.
Ištrauka iš delfi straipsnio:
„Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse nuo šio antradienio įvesta naujos spalvos kainų etiketė. Nuo šiol lentynose bus aiškiau išskirti „Maximos“ privataus prekės ženklo „Well Done“ produktai – jie bus žymimi oranžine kainos etikete, rašoma pranešime žiniasklaidai.”
„Čia bus maksimos triukas, su oranžinėm etiketėm ir kainas sukėlė ir kaip niekur nieko šventas avinėlis toliau bus, nes well done pavieniai tunai ne po 3supakuoti taip pat kaina pakelta.
Pirmiausia noriu padėkoti skaitytojai už laišką ir šią informaciją.
Keista, kad oranžinės spalvos triuką Maksima pradėjo naudoti tik dabar, psichologai jau senai nustatė, jog oranžinė spalva žmones veikia puikiai, tai yra skatindama pirkti…
Tuo jau senai naudojasi didieji pardavimų rykliai. Paminėsiu kaip pvz.: „Amazon”, „Temu” ar „Alibaba”.
Bet skirtingai nei Maksima jie bando rinkai pateikti pigesnes prekes nei siūlo kiti.
Tad jei užsukę į Maksimą pamatysite prekę su oranžine etikete, neskubėkite jos pirkti, pirma pasitikrinkite kiek panašūs produktai kainuoja kitur.
Jūs gi ne avys, kad pamatę žalią spalvą pultumėte ėsti, nes avims kas žalia tas žolė…
„Riebus katinas“ neatsako už autorių mintis ir išsakomas idėjas, tačiau kviečia būti pilietiškiems ir reikšti savo nuomonę viešai.