Rašydamas maitinimo įstaigų apžvalga susiduriu su įvairia maitinimo įstaigų reakciją į kritiką.
Vieni parašo asmeninę žinutę su padėka, kad išsakiau pastabas, kurias jie būtinai stengsis ištaisyti. Kiti grasina teismais dėl įžeisto jų orumo.
Yra ir tokių, kurie ateina ir pasisako po mano apžvalga padėkodami ar išsakydami nepritarimą, bet tokių kaip
restorano „Dina” komanda pasitaiko pirmą kartą.
Jie išskirtiniai, jie mane tiesiog užblokavo ir savo atsakymą surašė pas save ant sienos, greičiausiai tam, kad nepamatyčiau ir nesureaguočiau, ir jei ne mano sekėjai, kurie man jį persiuntė, aš apie tai net nebūčiau sužinojęs.
Tad neturėdamas galimybės atsakyti jiems jų puslapyje atsakysiu savo puslapyje detaliai apžvelgdamas kiekvieną jų išsakytą mintį.
Bet pirma paskaitykite jų tekstą:
Gerbiami klientai ir sekėjai,
Norime sureaguoti į viešojoje erdvėje pasirodžiusią vieno maisto vertintojo nuomonę apie mūsų restoraną. Vertiname visus atsiliepimus, net ir kritinius – jie padeda mums augti. Tačiau šiuo atveju jaučiame pareigą paaiškinti tam tikras detales, kurios, deja, buvo pateiktos netiksliai ar klaidinančiai.
1. Apie karką
Minėta, kad karka buvo „pasenusi“ – tai netiesa. Ji buvo pagaminta tą pačią dieną iš šviežios mėsos, ką galime pagrįsti tiekimo dokumentais. Mėsos kokybė mums – prioritetas, todėl šie kaltinimai yra nepagrįsti ir žeidžiantys mūsų virtuvės komandą.
2. Apie karbonado papuošimą
Braškė lėkštėje buvo naudojama kaip dekoratyvinis elementas. Tai vizualus akcentas, neatsiejamas nuo šiuolaikinio patiekalų pateikimo. Ji neturėjo jokios įtakos nei skoniui, nei patiekalo sudėčiai.
3. Apie sriubą
Buvo pareikšta, kad sriuboje naudojamos pieniškos dešrelės. Norime aiškiai pasakyti – tai netiesa. Sriuboje buvo naudojama natūrali, kokybiška rūkyta mėsa, kurios skonį dažnas mūsų svečias labai vertina. Nesugebėjimas atskirti pieniškų dešrelių nuo rūkytos mėsos kelia abejones apie kritiko kompetenciją ir žinias apie maistą. Tokie netikslūs teiginiai klaidina mūsų esamus ir būsimus lankytojus.
4. Apie skonį
Nors kiekvieno žmogaus skonis – subjektyvus, turime vaizdo medžiagą, kurioje matyti, kad kritikas suvalgė visus patiekalus, neliko nei trupinio. Tai prieštarauja jo vėliau išsakytai nuomonei apie „neskanų“ maistą. Gerbiame kiekvieną nuomonę, bet tikimės sąžiningumo ir nuoseklumo.
Galiausiai – tiems, kam kilo abejonių dėl mūsų maisto kokybės, nuoširdžiai kviečiame jus apsilankyti restorane. Paragaukite patys, pajuskite mūsų komandos darbą ir įsitikinkite, kur iš tiesų slypi tiesa – lėkštėje ar apmokėtuose internetiniuose įrašuose.
Ačiū visiems mūsų klientams, kurie pasitiki mumis, vertina mūsų darbą ir dalinasi nuoširdžiais įspūdžiais.
Pagarbiai,
DINA restorano komanda
O dabar kai perskaitėte jūsų dėmesiui mano atsakymas.
Keista, kad pradėdami savo pasiteisinimo litaniją jie nepaminėjo to, kad aš
rašiau apie nešvarius stalus.
Tiek to judame prie jų pirmos pasisakymo dalies:
„1. Apie karką
Minėta, kad karka buvo „pasenusi“ – tai netiesa. Ji buvo pagaminta tą pačią dieną iš šviežios mėsos, ką galime pagrįsti tiekimo dokumentais. Mėsos kokybė mums – prioritetas, todėl šie kaltinimai yra nepagrįsti ir žeidžiantys mūsų virtuvės komandą.”
Pilnai tikiu, kad jie tas karkas galėjote gauti tą pačią dieną. Rašydamas kad karkos greičiausiai nuo senatvės padžiuvo šaldytuve aš bandžiau spėti, kodėl jų kraštai tokie kieti, apdžiuvę.
Dabar man aišku, karkas sugadino gaminimo metu, bet tai nekeičia esmės – kad karkos buvo sunkiai įkandamais kraštais.
Nekalbu jau apie tai, kad tokias paraikytas karkas matau pirmą kartą…
Toliau antras jų punktas:
„2. Apie karbonado papuošimą
Braškė lėkštėje buvo naudojama kaip dekoratyvinis elementas. Tai vizualus akcentas, neatsiejamas nuo šiuolaikinio patiekalų pateikimo. Ji neturėjo jokios įtakos nei skoniui, nei patiekalo sudėčiai.„
Jūs rimtai???? Akcentas???? Braškė prie karbonado, prie kurio jūs sugebėjote padėti tik burokėlių salotų garnyrui, ir tas iš dienos pietų meniu. O prie dienos pietų patiektame garnyre net dvi skirtingos salotos.
Žmonės užsakydami karbonadą visų pirma lėkštėje tikisi ne akcento, o gausesnės porcijos.
Bet apie tai kad karbonadas vos storesnis už peilio briauną jūs nutylite, nes ką čia rašysi, Riebus katinas juk pateikė nuotraukas.
Eikime prie kito restorano „Dina” punkto:
„3. Apie sriubą
Buvo pareikšta, kad sriuboje naudojamos pieniškos dešrelės. Norime aiškiai pasakyti – tai netiesa. Sriuboje buvo naudojama natūrali, kokybiška rūkyta mėsa, kurios skonį dažnas mūsų svečias labai vertina. Nesugebėjimas atskirti pieniškų dešrelių nuo rūkytos mėsos kelia abejones apie kritiko kompetenciją ir žinias apie maistą. Tokie netikslūs teiginiai klaidina mūsų esamus ir būsimus lankytojus.”
Nežinau ką ir atsakyti į teiginį – „buvo naudojama natūrali, kokybiška rūkyta mėsa”.
Jei tai ne dešrelės tada aš ne Riebus katinas, o Šlapia višta.
Ir paskutinis jų teiginys:
„4. Apie skonį
Nors kiekvieno žmogaus skonis – subjektyvus, turime vaizdo medžiagą, kurioje matyti, kad kritikas suvalgė visus patiekalus, neliko nei trupinio. Tai prieštarauja jo vėliau išsakytai nuomonei apie „neskanų“ maistą. Gerbiame kiekvieną nuomonę, bet tikimės sąžiningumo ir nuoseklumo.
Galiausiai – tiems, kam kilo abejonių dėl mūsų maisto kokybės, nuoširdžiai kviečiame jus apsilankyti restorane. Paragaukite patys, pajuskite mūsų komandos darbą ir įsitikinkite, kur iš tiesų slypi tiesa – lėkštėje ar apmokėtuose internetiniuose įrašuose.”
Jei jūs matėte kaip mes viską suvalgėme, tai tikrai pamenate kokiu laiku valgėme, tad paprašysiu man atsiųsti čekio kopiją, nes su grąža mes gavome tik ne fiskalinį kvitą.
——–
Štai tokių dar yra maitinimo įstaigų Lietuvoje, kurios bet kokiu būdu bandys rasti pasiteisinimų, nepamiršdami sumenkinti svečią išsakiusį kritiką.
Man tai primena tarybinių laikų garsią komunistų partiją, kuri nepakęsdavo jokios jai mestos kritikos.
Tad jei norite panašaus požiūrio į save, ar „suslikų” karbonadų, bet su braškių akcentais, o gal sriubos su „natūralia rūkyta mėsa” jums į restoraną „Dina”….
Apžvalga, po kurios pasisakė restoranas „Dina”