Sekmadienio vakarą, užsisakėme per „Bolt” programėlę iš „Čaina sushi” esančios Kaune, Veiveriu g. sulaukę pristatymo, ramiai dėjomės patiekalus i lėkštes tuo tarpu vaikai prie stalo jau skanavo vyšninę vištieną.
Mums su sese prisėdus prie stalo ir paragavus man likučius paliktus vaikų supratau kad tas maistas nevalgomas žalias, nedakepęs ir su įtartinu kvapu, taigi iš užsakytų 4 mėsos patiekalų buvo valgyta vištiena tik, toliau ragavome kitus pabandymui niekas iš tų patiekalų nebuvo valgoma, ryžiai su kvapu, salotos kurių vertė beveik 6 eur sausos, ir vyšnia ant torto kepti bananai tempūros tešloje, ten ananasai su aštriu sudegusio aliejaus kvapu.
Matote foto vištienos gabaliuką jis nufotografuotas ne žalias, jame vištienos tiesiog nebuvo, krakmolas tik.
Iškart susisiekėme per „Bolt”, kad vištiena žalia su kvapu, kad mes atsisakome šio užsakymo, nenorime toliau valgyti skanauti nei vieno iš patiekalų.
„Boltas” pasiūlė kompensaciją 5€ vėliau 15€.
Tad buvo nuspręsta, kad visus patiekalus vežame pačios gražinti, tiesa susisiekiau prieš tai telefonu su Čaina , man buvo pasakyta vežkit nu ir…
Taigi atvykstame į vietą, prašome, kad darbuotojai sėstų ir skanautų viską ką mums pagamino, tačiau atsisako, reikalaujame atsakingo asmens tel numerio, negauname.
Išgirstame kad padavėja atsiprašo tik dėl to , kad „šitas rodydama pirštu i darbuotoją” vietoj bananų iškepė ananasus ir neįspėjo jos, bet vis geriau nei būtumėt negavę nieko, kadangi bananų jie neturėjo.
Jau tuo metu, kol esame ten gaunu skambutį iš namų kad mergaitei labai bloga , pykina.
Taigi gauname popieriaus lapą ant kurio turime parašyti prasymą jog būtų gražinti mūsų pinigai, surašome tvarkingai su patiekalu pavadinimais, kainomis ir t.t.
Sekmadienio naktis bemiegė, vaikui pilvo spazmai viduriavimas, na ok laukiam ryto.
Diena tas pats geriame vaistus , gerąsias bakterijas, rehidroną, antra naktis tas pats, tuomet susisiekėme su šeimos gydytoju, paskiria vaistus, pamini kad blogai jog vaikas iki šios nevėmė, būtų gal lengviau po išsivėmimo, deja kankina baisus pilvo skausmai, tolimesne seka į ligoninę kur vaikui ir nustatytas apsinuodijimas maistu.
Nepaminėjau kad pirmadienį buvo kalbėtasi telefonu su neva direktoriumi ir tai jis susisiekė tik po to kada paskambinau aš pati į įmonę ir priminiau apie save, man buvo atsakyta kada galės tada susisieks, bet po pokalbio nepraėjus nei 10 min paskambino.
Jam maistas paminėjo kad yra geras, gerai paruoštas. Pasiūliau atvažiuoti ir kartu su juo paragauti , jis atsisako tiesa paminėjus kad vaikas apsinuodijo maistu , ji atsako kad jis užšaldys tuos patiekalus kuriuos mes gražinome, kad jei kažkas norės daryti ekspertizę, tiesa prie to paties jis man pamini kad jie turi draudimą, bet kokiam atvejui, jei mes kažkur kreipsimės. tuo ir baigėsi musu pokalbis.
Dėkojame skaitytojai už tai kad viešina tokias maitinimo įstaigas, noriu tikėti, kad mums paviešinus šį faktą maitinimo įstaiga atsainų požiūrį į klientus pakeis, na arba kaip tradiciškai būna su arogantiškais verslininkais jie ima ir bankrutuoja.
VMVT vėžlio greičiu atliekančiai patikrinimus noriu tik palinkėti sveikatos, nes per tą laiką kol jūs susiruošite atlikti tyrimą yra įmanoma ne tik produktus virtuvėje pakeisti, bet ir pačią virtuvę perdažyti.
p.s. 2024-11-22 PATIKSLINIMAS: ką tik susisiekė su mus nuotraukų ir teksto autorė, Bolt pinigus grąžino už visą užsakymą.
„Riebus katinas“ neatsako už autorių mintis ir išsakomas idėjas, tačiau kviečia būti pilietiškiems ir reikšti savo nuomonę viešai.