Rubrika – „Rašo skaitytojai”:
„Labas rytas. Su Naujais Jus! Matau, kad dalinatės žmonių nesėkmėmis parduotuvėse. Man taip pat viena tokia nutiko. Nusipirkau dėžutę dumplainių, iš 12 vnt. tik 2 buvo pusėtinai geri, visi kiti visiškai supuvę , sudžiūvę ir apėję pelėsiu.
Irformavau juos, tai gavau 1 eur kompensaciją.
Žiūriu nepaminėjau, kad Lidl.
Pirkta šį šeštadienį, kainavo 99 ct., bet su tokia „kokybe” jau ne kaina čia esmė.”
Tad pakartosiu klausimą: ar yra kas prižiūri Lidl daržovių ir vaisių skyrius? Ir antras klausimas: kiek žmonių, pastebėję tik namie ką nusipirko, gaišta savo laiką ieškodami teisybės?
Koks procentas – nutylėjimo?
Nes jei kiekvienas grąžintų sugedusius vaisius ar daržoves, Lidl būtų naudingiau tuos skyrius prižiūrėti nei administruoti skundų ir pinigų grąžinimo procesą.
„Riebus katinas“ neatsako už autorių mintis ir išsakomas idėjas, tačiau kviečia būti pilietiškiems ir reikšti savo nuomonę viešai.