Spaudoje, remiantis kavinių ir restoranų pardavimų mažėjimo statistika, pasirodė pranešimai, kad dienos pietų darbuotojai pradeda rinktis maistą iš namų arba jo pirkimą prekybos tinkluose.
Gal ir taip, bet tai tikrai ne apie #rimi prekybos tinklą.
Tinklas investavo į savo salotų barus, greičiausiai tam, kad jau apvytusias salotas iš pakelių išversti į prekystalį.
Nuotraukos dar ne visiškai perteikia šito siloso vaizdo, bet, patikėkit, tai sudaro tokį įvaizdį, kad visas šviežias prekes norisi palikti ir išeiti.
O šalia, tuo tarpu, kaip žuvytės, lėtai plaukioja darbuotojai ir jiems tai gerai.
Taigi, jei kavinių ir restoranų verslas yra šalia Rimi – jiems pergyventi nereikia. Jūsų klientai į Rimi nepabėgo – patys kainomis išgąsdinot – kiek pasistenkit, pareguliuokit kokybę, kainas ir jie grįš