Rubrika – „Rašo skaitytojai”:
„Laba diena.
Kiek žinau, galima Jums pasiskųsti.
Jei kada sugalvosite pagaudyti pelių Šiauliuose, Šaulio restorane, iškart įspėju, taupykite laiką, neikite. Situacija tokia. Šį penktadienį savo mokslo reikalais teko lankytis Šiauliuose.
Artėjant pietų metui grupės atstovė skambina į Šaulio restoraną ir klausia, ar galės aptarnauti pietų metu 30 žmonių.
Taip. Vietos yra, galės. Sėdint už stalo tikslinamės, kokie patiekalai greičiausiai paruošiami-sriuba, mišrainės, vištienos patiekalai.
Gerai. Užsisakome. Pasitiksliname, ar tikrai greitai bus. Taip, truputį luktelėti teks, bet greitai. Gerai. Laukiame. Plepsime. Praeina 40 min, jau neramu. Vėliau atėjo trys italų karininkai, jie buvo jau aptarnauti, pavalgė, mes dar ne.
Pradedame bruzdėti. Einame mokėti, kad būtų greičiau. Aš moku ir sakau, kad esu užsisakiusi arbatą, tai gal galima ją gauti anksčiau, nes paskui jau nespėsiu išgerti, bus karšta.
Kasininkė atšauna: salėje aš viena, mums trūksta darbuotojų, virtuvėje taip pat. Jei spėsiu atnešiu. ?!? Apstulbau. Visi savo patiekalų sulaukėme po 1val ir 50min po užsakymo.
Iš pykčio nesusiprotėjau nufotografuoti patiekalus. Man pasirodė brangoki ir ne tokie jau ir skanūs, kaip giriama. Bet tiek to.
Alkanas gali viską praryti. Bet toks aptarnavimas, jau virš visko. Galutiniame rezultate, į paskaitas vėlavome visą valandą. Nesakau, kad nebuvo įspėta, perklausėme kas greičiausiai gaminama. O va „Saulės mieste” kavinukėje „Čil&gril” (rašau kaip tariasi), va ten tai jo… Du kartus! užsisakiau krevečių vėrinukų su karštomis daržovėmis. Liežuvį gali praryti. O aptarnavimas… Po dešimties minučių valgėme ir laižėmės. Ir aptarnavimas šiltas, malonus. Aišku, arbatpinigių atseikėjome negailėdamos.
Viskas, ką radau pas kitus tai ši viena nuotrauka. Nežinau net patiekalo pavadinimo.”
Liūdna skaityti tokius tekstus. Juos perskaitęs suvoki,kad restoranai bankrutuoja ne vien tada kai svečių trūksta, o dažniau kai juose dirba žmonės neišmanantys to darbo ir nejaučiantys pagarbos nei svečiams nei savo profesijai.
Mano nuomone iš to atsiranda toks arogantiškas darbuotojų bendravimas su svečiais.