Sveiki. Noriu papasakoti, koks nemalonus nutikimas šiandien įvyko Šarkuvos g. 1 Kaune esančioje parduotuvėje Maxima. Taigi, nuvykus su sūnumi į parduotuvę, akį patraukė skaniai atrodanti bandelė. Mano sūnus alergiškas riešutams (iki anafilaksinio šoko). Deja, apsidairius aplink nesimato katalogo su sudėtimis, o man tai ypač svarbu. Už manęs batono skyriuje buvo viena darbuotoja. Jos pasiteiravus, kur galiu rasti sudėtį atsakė,- jog nežino, ir nužingsniavo už bandelių skyriaus pas esančias kepėjas. Na ir prasidėjo…!!!
-Kam ko čia reikia?!
Sakau man reikalinga bandelės sudėtis.
-Nėra čia tokios!
-Ar bandelės pagamintos iš oro? – pasitikslinu. Informuoju kad mano sūnus alergiškas ir man reikalinga sudėtis.
– Sudėtis ant dėžės! Ar tau ir dėžę atnešti??
-Taip, būtų puiku, – atsakau.
-Aš dėl tavo sūnaus dėžės tikrai nenešiu! – pareiškia. – kreipkitės į valdžią!
Atsigręžus atgal, matau tą pirmąją darbuotoją prie batonų ir kartu su ja neuniformuotą moterį, tad teiraujuosi:
-Atsiprašau ar iš „valdžios” būsite? Nupasakojau patirtį su šia situacija.
Ji atsako:
-Taip, yra šone QR kodas, kuriame visos kepinių sudėtys.
-Puiku, – atsakau. Man to ir reikėjo, SUDĖTIES.
Deja, bet būtent tos bandelės sudėties taip ir nepavyko rasti. Pati moteris iš „valdžios” dar bandė ieškoti. Pasisiūlė atspausdinti ir atnešti. Laukiu….
Mums su sūnumi belaukiant ten pat prie bandelių aiškiai girdima kaip toji kepėja apšneka savo kolegoms: jeigu alergiškas vaikas tegul išvis kepa pati! Ir daug kitokių pamokymų sklido iš šios kepėjos, ji tiesiog svaidėsi kibirkštimis.
Sūnus išgirdęs man sako: mamyte, daryk ką nors, jos neturi teisės apie tave taip kalbėti. TAIP, IR TIKRAI NETURI! TAD NORIU VIEŠINTI!
Atnešus atspausdintą sudėtį dar teikiu pastabą, koks nemalonus aptarnavimas buvo. Mane informuoja: ji išvis neturėjo teisės kalbėti, ji ne konsultantė o kepėja.
Gerai, galvoju, bet juk tai jūsų personalas! Jūs bendra komanda! Kur elementarus mandagumas? Ir tikrai, turi turėti viduje svarstykles kur pasvėrus išduodamas lipdukas su visa sudėtimi, bet…! O ką kalbėti jei tai vyresnio amžiaus žmogus, kuris neturi išmanaus telefono ir negali pažiūrėti su QR.
Man šlykštu, prisimenant kokį vaikui elgesį teko matyti, kaip žmonėms nusispjaut. Tai juk gyvybės ir mirties klausimas. Kas yra alergiški supras. LINKIU, KAD MAXIMA TUOMET KURSUS PRASIVESTŲ IR KEPĖJAMS DĖL MANDAGUMO.
Maxima į klientės skundą sugebėjo tik „išstenėti” nuvalkiotą automatinį atsakymą. Liūdna bet kepėjų, ar kaip ten jos Maximoje pavadintos elgesys matyt Maximos valdžiai priimtinas, jei per kelias dienas į kliento skundą net nepabadyta atsakyti. O pakaktu paprasto kelių sakinių atsiprašymo.
Dar kartą ačiū skaitytojai už tai, kad šiais nemaloniais potyriais pasidalino su mūsų auditorija, tikiuosi, kad Maximos vadovai šiame skyriuje praves kokius mokymus darbuotojams, nes net tvarte ūkininkai elgiasi pagarbiau su kiaulėmis, kurias vis vien vėliau paskers…