Rubrika „Skaitytojų laiškai”:
Sveiki. Norėjau pasidalint savo patirtimi „Borsch” kavinėj.
Kaip elgtis panašioje situacijoje, kai maitinimo įstaiga mano nuomone tyčiojasi iš jūsų.
Vien ką reiškia tas padavėjos pasakymas: „žmonės valgo, vadinasi visiems gerai, tik jums netinka.”
Tai pirmas ženklas, kad privalote atsisakyti mokėti už tokį maistą, nes toks paaiškinimas visi valgo nėra patiekalo kokybės garantas.
Antra ir svarbiausia, atkreipkite dėmesį ką apie patiekalą skelbia maitinimo įstaiga aprašyme: „Vištienos troškinys, patiekiamas su bulvėmis ir daržovėmis”.
Tas kas bent kiek išmano maisto gaminimo technologiją man pritars, kad troškinyje su vištiena bulvių neturėtų būti, jos patiekiamos kartu kaip garnyras.
O ką mes matome lėkštėje? Akivaizdu kad taukais pramirkusios bulvės buvo troškinamos kartu su vištiena.
Tokiu atveju jei padavėja atsisako spręsti konfliktą gražiuoju, o ir toliau įjungusi „durniuką” laikosi savo – visi valgo, valgyk ir tu, jūs susimokate, paveiksluojate nevalgytą patiekalą ir su skundu kreipiatės į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą.
Suprantu, mūsų laikas brangus, bet po kelių tokių susidūrimų su valstybinės įstaigos specialistų vizitais, tokios maitinimo įstaigos nustos klaidinusios svečius.
Trumpai tariant aš pasigendu pilietiškumo. Pavalgiau neskaniai, nuleidau galvą ir sliūkinu namo, o arogantiška padavėja toliau kiaulių pašarą nešios svečiams sakydama, kad pas mus visi tai valgo…