Gavome dar vienos skaitytojos nusiskundimą, ir šį kartą tema – maistas į namus. Jūsų dėmesiui skaitytojos laiškas ir jį atlydėjusios nuotraukos:
„Esu nuolatine maximos kliente ir Barboros paslaugomis naudojuosi gan dažnai. Sunku išvykti iš namų apsipirkti, kadangi auginu dvynukes, o vyras dirba užsienyje, kad galėtume gyventi Lietuvoje. Galiu pagirti Barboros operatyvumą ir greitumą pristatant prekes, tačiau jau ne pirmą kartą gaunu daržoves ar vaisius, kurie jau nebetinkami maistui, būna pernokę arba supuvę. Pvz. Avokadai, svogūnai, pomidorai…Barboros užsakymai. Klaipėda”
Skaitytojos siųstos nuotraukos
Suprantu skaitytoją, ir jos nuoskaudą dėl gautų nekokybiškų daržovių. Jei tą dieną patiekalo gamybai buvo suplanavusi naudoti svogūnus, tos idėjos teko atsisakyti.
Bet neabejoju, kad „Barbora” komanda gavusi jos nusiskundimą, pinigus už nekokybiškas prekes grąžino į klientės sąskaitą. Nors nesu nė karto naudojęsis „Barbora” paslaugomis, bet puikiai žinau kokia gera jų komunikacija su klientais, nes sūnus yra pastovus jų klientas. Ir kelis kartus dėl žmogiškosios klaidos yra sulaukęs arba kiek sumaišyto užsakymo, arba jame įsimaišiusių nekokybiškų prekių.
Ir visada informavęs apie tai prekybininką sulaukdavo pinigų grąžinimo už nekokybiškas prekes.
Dėka šio skaitytojos laiško gimė idėja diskusijai su jumis, mieli skaitytojai, maisto į namus tema. Tad pradėkime, nuo maisto produktų, o pabaigai padiskutuosime apie pristatomus patiekalus iš maitinimo įstaigų.
Nuotraukos asociatyvios ir nieko bendro su skaitytojos laišku neturi, nebent tik tiek, kad tai ta pati įmonė, kurioje prekes į namus užsisakė skaitytoja.
Šias nuotraukas publikuoju tam, kad jūs suprastumėte, koks krūvis tenka „Barbora” dirbantiems žmonėms. Ir dėl to man jokia nuostaba, kad rinkdami daržoves ar vaisius jie įdeda sugedusių. Nes per dieną panašių užsakymų jie greičiausiai surenka po kelis šimtus. Ir jei mes patys rinkdami sau daržoves ar vaisius sugebame parsinešti namo sugedusių, tai stebėtis, kad žmogus dirbdamas tokį darbą padaro klaidas nereikėtų, nes jam reikia suktis greitai.
Gal dėl tos priežasties aš nesinaudoju maisto produktų pristatymo į namus paslauga. Abejoju ar kada ši paslauga sugebės pakeisti mano apsipirkimo įpročius. Ir jei kada mano nuomonė pasikeis ir aš pradėsiu naudotis šia paslauga, tai daržoves ir vaisius visgi pirksiu pats nuvykęs į jų prekybos vietą.
Bet ši paslauga puiki pagalba vaikams, kurie nori pasirūpinti senyvais savo tėvais gyvenančiais kitame mieste, arba kaip šiuo konkrečiu atveju, vienai mamai šeimininkaujančiai namie su dviem mažyliais, kol jų tėtis dirba užsienyje.
Dar viena gan stipriai populiarėjanti paslauga – patiekalų iš maitinimo įstaigų pristatymas į namus. Ši paslauga taip pat savyje turi ir pliusų ir minusų.
Pliusas yra tas, kad neturint galimybės nuvykti į maitinimo įstaigą ir ten pavalgyti, ar pasiimti maisto į namus, jūs galite jo užsisakyti ir jums atveš jį kurjeris.
Ir čia visi pliusai baigiasi. Toliau mano nuomone prasideda tik minusai. Vakuume produktai praranda savo fizines savybes, paniruotė suminkštėja, picų tešla praranda traškumą, gruzdintos bulvytės taip pat ir t.t.
Antra, pasitaiko kurjerių žonglierių, kurie sugeba pristatydami maistą jį dar ir subuktuodami.
Jūsų dėmesiui kelios nuotraukos patiekalų, kuriuos į namus pristatė kurjeriai.
Kas veža ir kaip veža? Dažniausiai tokiu klausimu užsiduoda klientai sulaukę panašių „šedevrų”. Ir tai savotiškas mokestis už tai, kad patingėjote nuvykti į maitinimo įstaigą ir parsivežti maistą patys arba valgyti vietoje.
Panašiai ir aš esu kelis kartus nudegęs, bet nustojau maistą užsisakinėti tik tada, kai prie vienos maitinimo įstaigos pamačiau su kvadratiniu žaliu krepšiu iš automobilio išlipantį pilietį, kuris greičiausiai galvojo, kad jis šį darbą dirbti gali. Bet nužvelgęs jo automobilį, kurio tiek išorė, tiek vidus šaukte šaukėsi cheminio valymo aš tuo suabejojau. Sprendžiant iš statybinių įrankių salono viduje ir automobilio užterštumo šis automobilis buvo greičiausiai dažniau naudojamas skiediniams arba cementui pervežti ir tik retsykiais maistui.
Tada man iškilo klausimas, ar kada valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba susimąstė kokiomis sąlygomis pervežamas maistas iš maitinimo įstaigos iki kliento?
Gaila, kad tada nepaveikslavau nei to automobilio, nei jo savininko. Bet manau, kad toks kurjeris nevienetinis blaškosi po Lietuvos miestus su užsakymais.
Gal aš kažko nežinau, ir tie krepšiai yra kokie super duper vakuuminiai?
Bet kokiu atveju kiekvieno mūsų teisė rinktis kaip pirkti produktus, ar patiekalus iš restoranų. Manau šiuolaikiniame pasaulyje panašių paslaugų poreikis tik didės, o su juo tikėtina atsiras ir konkurencija, kuri įpareigos išlaikyti aukštesnę paslaugos kokybę norint išlikti tarp lyderių.